Energy to make a difference

2019-10-27

The Naia Initiative kampanjar brett - dryckerna finns nu på mer än 3 600 försäljningsställen i Sverige

The Naia Initiative kampanjar i Stockholms tunnelbana.

The Naia Initiative har smugit sig in på den svenska marknaden för funktionella drycker under året, och nu är det dags att ta nya steg framåt. Från och med i höst finns produkterna på mer än 3 600 försäljningsställen runt om i landet och online – och sedan förra veckan rullar en kampanj med populära smaken Wild Strawberry Sparkling Drink i huvudrollen på reklamtavlor och biodukar landet över. Kampanjen syns även i sociala medier som YouTube, Facebook och Instagram.

– The Naia Initiative är nästa generations svensktillverkade energidrycker och vi kompromissar aldrig med vare sig innehåll, smak eller samvete, säger Stefan Garvander, produktchef.

Att vara en positiv kraft och att göra skillnad på riktigt är ett fundament som funnits med sedan varumärket föddes:

– Det genomsyrar vilka aktiviteter vi genomför och hur vi gör det, vilka konsumenter vi vänder oss till och hur vi pratar med dem, vilka personer vi samarbetar med och i vilka sammanhang vi syns. Det sammanfattas också i vår ledstjärna Energy to make a difference, som tar stor plats i kampanjen.

The Naia Initiative Contemporary Training Festival genomförs på A House i Stockholm.

En modern träningsfestival

Helgen den 16-17 november genomför The Naia Initiative dessutom träningsfestivalen Contemporary Training Festival på A House i Stockholm. Det görs tillsammans med träningsprofilen Valdemar Fredriksson.

Festivalen tar ett helhetsgrepp på hälsa och besökarna kan testa träningsformer som fightbox n’ burn, 3D-träning, yoga och andningsklasser, lyssna på föreläsare och dansa när några av Sveriges största artister spelar sin favoritträningsmusik.

Bland de partners som Naia tagit in för samarbete finns Adidas och Reload Superfood. Allt överskott från festivalen går till Saturnusstiftelsen, som verkar för att lyfta unga ur fattigdom i Colombia. 

Energy to make a difference - The Naia Initiative